Bestill verkstedtjenester
Opplev den enkleste måten å reparere eller vedlikeholde bilen.
En ny tjeneste lar deg selge bilen din via noen få tastetrykk og selge den som den er – uten skjulte tilleggskostnader.
"En ny tjeneste lar deg selge bilen din via noen få tastetrykk og selge den som den er – uten skjulte tilleggskostnader. Du kan selge bilen på dagen og få oppgjøret inn på konto med en gang. I tillegg blir bilen hentet der du er – enten om det er hjemme eller på jobb. Glem lange forhandlinger, prutinger og gebyrer – selg heller bilen din på den smarte måten til en fair og konkurransedyktig pris."
Det er flere ting du må huske på når du selger bilen din. Har du sjekket om alle servicer er utført? Er det mangler på bilen som kjøper kan reklamere på i etterkant? Og hvordan utfører dere betalingen på en trygg og enkel måte når det som oftest er snakk om flere hundre tusen kroner?
Å selge en bruktbil kan noen ganger være en utfordrende prosess – spesielt om du ikke har svarene på alle spørsmål en bilkjøper kan finne på å stille deg.
Samtidig er du som privatperson ansvarlig for eventuelle feil og mangler på bilen som ikke har blitt oppgitt under salget – uavhengig om du visste om dem eller ikke. Kjøpsloven gjør dermed at du som privat bilselger står ansvarlig for eventuelle feil i hele to år etter salget.
Det finnes derimot en måte å slippe alle disse bekymringene på.
– Kunden slipper alt ansvaret etter at vi har overtatt bilen, forteller Gustav Törnqvist, medgrunder og driftssjef i Rebil.
Sammen med sitt dyktige team av innkjøpere og kunderådgivere har Rebil på kort tid etablert seg som en populær aktør i bruktbilmarkedet – noe det er flere gode grunner til.
– Vi henter bilen der du er, enten om du er på jobb eller hjemme, og betaler deg på dagen. I tillegg gjør vi unna alt av papirarbeid digitalt før eller mens vi henter bilen din. Sist men ikke minst garanterer vi deg en konkurransedyktig pris. Det viktigste for oss er at kundeopplevelsen er så sømløs som mulig, forteller Gustav.
Rebil har gjort det lekende lett å selge bruktbil, og selskapet er tydelig på at kunden skal involveres i alle ledd av salget – inkludert hvor stor fortjeneste Rebil sitter igjen med etter at de har videresolgt bilen din.
– Det handler om transparensen, forteller Gustav og fortsetter:
– Når du selger bilen din til oss, så viser vi den forventede salgsprisen vår, våre kostnader og vår fortjeneste. Du ser med andre ord alle komponentene i prisen. Vi ønsker å være helt åpne med kundene våre - det er superviktig. Kunden skal sitte igjen med en trygghet av at enten om du kjøper eller selger en bil av oss, så har du full informasjon om bilens tilstand og viten om at du får en fair pris.
Sammenlignet med andre salgsplattformer som ofte baserer seg på auksjoner og lignende, har ikke Rebil noen fordyrende mellomledd som skal ha sin del av kaka.
Dette gjør at du som kunde sitter igjen med en bedre pris.
Om du ønsker å selge bilen din gjør Rebil jobben lekende lett.
Det første du gjør er å legge inn informasjon om modell, kilometerstand og tilstand på rebil.no.
Deretter vil Rebil gjøre en vurdering av bilen din, og sender deg et pristilbud som viser alle ledd i regnestykket – inkludert hvor mye Rebil selv vil sitte igjen med når de videreselger bilen din. slik kan du være sikker på at du får en god pris.
Om du godkjenner pristilbudet som er gjeldende i syv dager, blir du oppringt av en kunderådgiver for å avtale en videovisning av bilen.
Om alt er som det skal være og dere blir enige om et salg, overfører Rebil beløpet til kontoen din. Deretter kommer de hjem til deg, signerer alle papirer digitalt og tar bilen med seg.
Prisvurderingen er helt uforpliktende fra din side. Det er med andre ord helt i orden å ombestemme seg i løpet av prosessen frem til salgskontrakten er signert.
Så enkelt kan bilsalget altså gjøres.
RASKT OG ENKELT: Med Rebil kan du selge bilen på dagen, få oppgjøret på konto med en gang og bilen hentet der du er.
– Det aller viktigste for oss er at kunden er fornøyd. Fornøyde kunder er det vi lever av, og det skal vi alltid levere på, forteller Gustav Törnqvist og presiserer at alle Rebil sine kunder får tett oppfølging fra A til Å - både før, under og etter transaksjonen.
– Vi kontakter alltid kunden etter salget for å ivareta at de er fornøyde, om det er noe de trenger hjelp til eller om det er noe vi kunne gjort bedre. Vi gjør vårt beste for å bistå dem med eventuelle utfordringer de måtte ha, sier han og avslutter:
– Tanken vår er at de beste handelene er et resultat av full åpenhet og en god dialog med kunden.